Мирослав СКОРИК: «Iнтерв’ю Дмитра Гордона чесні і по відношенню до того, з ким він спілкується, і по відношенню до аудиторії, бо кожного його героя публіка бачить рівно таким, яким він є, без прикрашання й фальшу, а я музикант, для мене без фальшу — це головне»
Відверто кажучи, давати Дмитрові Гордону інтерв’ю спочатку побоювався: гострих, провокативних запитань чомусь чекав, що вимагатимуть від мене різких оціночних суджень або у такий глухий кут заженуть, з якого муситиму говорити про те, у чому зовсім не є експертом, на чужі мені теми розумувати. На тему політики, скажімо, або поп-культури, до якої не належу і, направду, належати ніколи не прагнув, але ні, говорити з Дмитром було цікаво й приємно, він із перших хвилин видався люб’язним й обізнаним.
З його подачі добрим словом про Соломію Крушельницьку згадали, про інших видатних людей, пов’язаних із музикою і трохи зі мною. Тепла, щира вийшла розмова, ніби знались давно, а це нині рідкість велика. Часом журналісти питання ставлять, на які не знаєш, як відповісти, не розумієш, чому із цим саме до тебе прийшли, а тут відповідати було легко й вільно.
У композиторів — мабуть, як і в письменників, художників — усі люблять запитувати: «А як ви пишете?», «А коли це буває?», «А що надихає, що повинно у житті статися?». Дехто розповідає про це охоче — я ж навпаки, бо відповідей на такі питання не маю. Ну, не знаю я досі, коли мені краще пишеться, а коли гірше, а вигадувати цікаві історії задля того, аби у своєму арсеналі кілька оповідок для преси про так звану творчу лабораторію мати, не хочу. Не шоумен я — що вже тут поробиш, і аж ніяк не тамада, і хоча й працював у молоді роки в ресторані, заробляти, так би мовити, зовнішніми ефектами не навчився, тому, власне, дуже вдячний Гордону за те, що в творчі нюанси він не заглиблювався.
Є в цьому світі речі, які людина осягнути не може, а якщо вже так, нехай так і лишається — не дано, значить. Забагато хочемо: мало того, що творити, так ще й пояснювати, яким чином, завдяки чому... Творчий пошук і його результати — це диво, а диво сприймають таким, як воно є, не аналізуючи і не препаруючи, із вдячністю і зачудуванням. Я навіть анотації до творів своїх не люблю давати: написав — і написав, якщо пішло в люди, подобається і виконується — слава богу, а анотації нехай критики пишуть: це вже їхня, не моя, справа...
Розмовляючи з Дмитром, я зовсім, як під час деяких інших інтерв’ю, напруги не відчував, і це, мабуть, вищий ступінь журналістської майстерності — коли досяг ти того, що твій співрозмовник із тобою абсолютно відвертий. Хоча у відвертості своїй я все ж таки бути обережним намагався — сумний досвід маю, коли десь щось сказав, це потім перекрутили, на свій лад перетлумачили, а люди почули, образились... Догодити усім неможливо, проте словом нікого не поранити прагну, а це, на жаль, не завжди вдається.
У діалогах з Гордоном такого не буває, ніякого підступу нема — що ти мовив, те й пішло в ефір чи лягло на папір. За кожне слово відповідаєш лише ти сам — не журналіст: хочеш — контролюй себе, не хочеш — ні, але інтерв’ю Дмитра чесні і по відношенню до того, з ким він спілкується, і по відношенню до аудиторії, бо кожного його героя публіка бачить рівно таким, яким він є, без прикрашання й фальшу, а я музикант, для мене без фальшу — це головне.
Що б я додати хотів? Знаєте, я з тієї когорти людей, які зі своїми додаваннями й філософуваннями ніколи не нав’язуються, перед очі не лізуть, говорять тільки тоді, коли їх питають, тому не повчання маю, а лише просте композиторське побажання: аби до музики — справжньої — все більше й більше українців наверталося.
Так, з одного боку, ми маскультом, популярною музикою заскочені, і часто такою якісною, як хотілося б, вона не є, але з іншого — все-таки (принаймні я це чітко і ясно бачу) повернення до класичних зразків відбувається, перевірених не просто роками — століттями. Не зраджує глядач ні оперним театрам, ані філармоніям, навпаки — щоразу кількість людей більшає, яким цікавіше саме там, де Шопен, Чайковський, Стравінський звучать, а не на масових якихось розвагах, і це не може не тішити.
Це значить — зростаємо, хоч поволі, але тягнемося таки до світла і всі умови й підстави маємо для того, аби одного прекрасного дня випростатися на повен зріст і впевнено, переможно світом крокувати — із багатющою своєю культурою, яка світової широти й визнання, безперечно, варта.

Российский телеведущий, публицист Александр НЕВЗОРОВ: «Я готов стать доверенным лицом Путина, если он возьмет несмываемый зеленый фломастер и напишет у Гундяева на лбу слово из трех букв»
Отец Григория и Игоря Суркисов Михаил СУРКИС: «Благодаря моей пенсии, которая 200 долларов составляет, я неплохо себя чувствую и детям помогаю. Особенно футбольный клуб «Динамо» содержать»
Сергей ЖИГУНОВ: «История с Настей Заворотнюк вышла тяжелая — к счастью, она закончилась и все сложилось так, как сложилось»
24-летняя жительница Авдеевки Инесса ТРЕТЬЯКОВА: «В квартире температура не поднимается выше шести градусов — и как мне жить с грудным ребенком?»
Знания — самый дорогой товар
Мирослав СКОРИК: «Iнтерв’ю Дмитра Гордона чесні і по відношенню до того, з ким він спілкується, і по відношенню до аудиторії, бо кожного його героя публіка бачить рівно таким, яким він є, без прикрашання й фальшу, а я музикант, для мене без фальшу — це головне»
Двое из ларца: самые известные близнецы
Дом, милый дом. Кличко и Панеттьер показали новый особняк
Знаменитые актеры, которых не приняли в вуз
Родом из детства: звезды тогда и сейчас
Делу время, потехе час. Хобби звезд







Звезда "50 оттенков серого" показала грудь
Без комплексов. Lady Gaga показала белье
Дочь Джони Деппа ощущает себя лесбиянкой
Наталья Королева выставила грудь напоказ
18-летняя сестра Ким Кардашьян показала новую силиконовую грудь
Садальский о Василие Уткине: Где же твои принципы, Вася?
Пугачева будет судиться с Ирсон Кудиковой за долги
Джейн Биркин помирилась с Hermès
Тесть и теща Владимира Кличко не поделили деньги